jag är så dålig på att uppdatera

jag är så dålig på att skriva här så att de tär sjukt, och desutom har jag inga bilder, eftersom jag nästan aldrig tar, haha men aja...

idag har jag inte gjort någonting på dagen, sen på kvällen vare träning, fast det började åska och blixtra så träningen blev kort, sen när jag kom hem hade mamma gjort några konstiga saker som jag skulle äta, det va typ som lasange i rullar eller nått... aja de va gott iallafall.

imorn drar jag och tilda nog och solar, måste bli lite brun innan skolan börjar iallafall...

juste, jag färgade håret igår, och jag gillar färgen i början men om en vecka kommer de inte va så här längre :(

aja, pussss / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0