SHA BITCHES, josefin här

shena fan, just nu ligger ja på golvet och snackar med min BÄJBI luckeboi i luren!
tänkte passa på att berätta om minq underbaraste bästaste fina bäjbis number one.
dom heter Madeleine & Matilda kallas för M&M nötter.dom är så jävla underbara mina själsfränder.
vi har så bra tider med varandra från förskolan till nu och livet ut utan er tjejer skulle jag skjuta mig.
ni är mitt luft minna allt jag skulle springa 20394939430430 varv runt jorden för att bara säga shena till er
bara en liten bitchblick från er skulle betyda guld för mig. ni är värda alla juveler jag äger och alla mina toarullar.
jag sitter och lyssnar på våran favorit låt vi ska gunga-jimmy jansson jag fäller en tår för er för att ni vill ha mig som vän. NI ÄR DE UNDERBARASTE SOM HÄNT MIG<3<3<3:P

Lucke boi, jag älskar dig från djupet av min tå. som sylt på pannkaka. som grädde på tårtan. som ett par stringtrosor i min rumpa. du är allt man kan önska sig en ödla♥som en smeck
Det var allt för dennis gång, höres senare brur later shenis komma,


lucke

my but

me and my bffs◊
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tja, du har publicerat en bild (bilden på ödlan) som tillhör mig utan min tillåtelse... Hör av dig på min e-post.



//Fredrik

2011-06-16 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0